Klantenservice

Contact met Werkschoengigant.nl

Heb je vragen, wil je advies of vrijblijvend een offerte ontvangen? Dat kan! Wij staan je graag te woord en adviseren je graag. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via het formulier aan de rechterkant van deze pagina of je kunt ons rechtstreeks mailen op [email protected]

Service is voor ons erg belangrijk en wij proberen dan ook zo snel mogelijk te reageren op jouw vraag, opmerking, offerte aanvraag of klacht. Over het algemeen reageren wij binnen twee werkdagen. 

Neem contact op

FAQ

1. Veel gestelde vragen
1.1. Hoe kan ik retourneren?

Wil je jouw bestelling (gedeeltelijk) retourneren? Dat kan! Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Je kunt kiezen voor een vervangend product of een creditering van je betaling, mits de producten compleet en onbeschadigd retour komen in de originele verpakking. Bekijk de voorwaarden en hoe het werkt op onze retourpagina.

1.2. Kan ik ook ruilen?

Ruilen is geen enkel probleem! Je kunt de schoenen ruilen voor een andere maat of zelfs voor een ander paar schoenen. Je geeft dit simpelweg aan op het retourformulier en zodra jouw retour binnen is zullen we deze verwerken. Meer informatie vind je op onze retourpagina.

1.3. Ik heb een verkeerde maat besteld

Heb je een verkeerde maat besteld? Stuur dan je bestelling retour en geeft op het retourformulier aan welke maat je graag wilt ontvangen. Als er spoed bij is, mail ons dan op [email protected] zodat we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn.

1.4. Kan ik de schoenen ook ophalen?

Wij hebben geen winkel maar je kunt de schoenen wel afhalen bij ons magazijn in Nijverdal. Wil je de schoenen komen afhalen? Doe ons dan even bericht op [email protected] en dan stemmen we samen een tijd af dat je jouw bestelling kunt komen ophalen.

1.5. Kan ik bij jullie ook passen?

Wij hebben geen winkel, maar wel een magazijn waar passen mogelijk is. Wil je passen? Doe ons dan een bericht op [email protected] om een pasafspraak te maken.

1.6. Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 en per mail op [email protected]. Wij trachten je vraag altijd zo snel mogelijk te beantwoorden.

1.7. Hoe verzenden jullie?

Wij verzenden middels PostNL. Je kunt de levertijden zien bij de producten. Tijdens de feestdagen blijft onze webwinkel geopend. Bestellingen die geplaatst worden op deze dagen worden alleen niet verzonden. Wij zullen jouw bestelling na de feestdagen zo snel mogelijk verzenden. Meer informatie over verzenden? Bekijk meer informatie over verzenden.

Na je bestelling en het van onze kant uit verzenden van het pakket ontvang je een track & trace code van ons waarmee je de verzending kunt volgen. 

1.8. Verzenden jullie ook naar België?

Wij versturen ook naar België. Voor bestellingen naar naar België vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €3,95 (incl. BTW). Bestel je boven een bedrag van €200? Dan versturen wij je pakket gratis. 

1.9. Wat betekent backorder?

Bij onze producten zie je backorder staan. Dit geeft aan dat wij het product niet op voorraad hebben maar wij deze voor je gaan bestellen bij onze leverancier(s). De levertijd verschilt per product en daarom adviseren we je om de levertijd die bij het product staat aangegeven aan te houden. Mocht er een langere levertijd zitten op het product dan zullen wij contact met je opnemen.

Contactgegevens

Werkschoengigant
Adres Nijverheidsweg 17-2
Postcode 7442CH
Plaats Nijverdal
Land Nederland
Telefoon 06 22 35 83 92
E-mail [email protected]